Γωγώ Κονδύλη
fitness studio
Καλώς ήλθατεΒιογραφικόΟμαδικά ΠρογράμματαΥπηρεσίεςΕκπαιδευτικά προγράμματα πρώτων βοηθειών (RTI)ΦωτογραφίεςΕπικοινωνήστε μαζί μαςΌροι χρήσης ιστότοπου
PilatesFitballTRX (Προπόνηση με ιμάντες)Total BodyYogaCrossPersonal TrainingKettlebellElastic bands (Προπόνηση με λάστιχα αντίστασης)Συμβουλές Διατροφής 
Cross
Είναι κυκλική προπόνηση που αποτελείται από μια σειρά ασκήσεων όπου η μια διαδέχεται την άλλη
γυμνάζοντας σε κάθε σταθμό διαφορετική μυϊκή ομάδα.
Αυτό το είδος προπόνησης βοηθά τη βελτίωση του καρδιαγγειακού συστήματος, απώλεια λίπους και κιλών,
αύξηση μεταβολισμού έως και 48 ώρες μετά την άσκηση.